Prekių grąžinimas

Prekių grąžinimas galimas tik tuo atveju, jei prekė buvo įsigyta nuotoliniu būdu. Jei pirkėjas prekę buvo apžiūrėjęs ir įvertinęs vietoje prieš pirkdamas, grąžinimas negalimas.

Kokybiškos prekės grąžinimas
  • Prieš grąžinant prekę, susisiekite el. paštu info@luksa.lt ir suderinkite grąžinimo procesą. Kreipiantis būtina pateikti prekės įsigijimą patvirtinantį dokumentą.
  • Grąžinama prekė turi būti nenaudota, tvarkinga ir nepraradusi prekinės išvaizdos. Visi komplektacijos elementai turi būti tokie patys, kaip buvo gauta pirkimo metu.
  • Pirkėjas atsako už tinkamą prekės supakavimą, kad ji būtų saugiai transportuojama grąžinimo metu.
  • Visas su grąžinimu susijusias išlaidas padengia pirkėjas.
Pinigų grąžinimas
  • Gavus grąžinamą prekę, pardavėjas ją patikrina ir, jei nėra neatitikimų, suderinamas pinigų grąžinimas.
  • Atsakymas dėl grąžinimo pateikiamas per 14 dienų nuo pirkėjo kreipimosi.
  • Pinigai grąžinami į pirkėjo banko sąskaitą ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekės gavimo.
Netinkamos kokybės prekių grąžinimas
  • Jei įsigyta prekė yra nekokybiška, susisiekite su mumis el. paštu info@luksa.lt. Kreipiantis prašome pateikti prekės įsigijimą patvirtinantį dokumentą bei pridėti defektus įrodančias nuotraukas. Tai padės mums greičiau išspręsti prekės grąžinimo, keitimo ar kompensavimo klausimus.
  • Gamyklinė garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekės dalims. Jei prekė ar jos dalis turi gamybos broką, jos grąžinimo ar pakeitimo išlaidas apmoka pardavėjas.
  • Pirkėjas atsako už tai, kad grąžinama prekė būtų tinkamai supakuota originalioje pakuotėje, užtikrinant saugų transportavimą.
  • Kilus klausimams, susisiekite su mumis el. paštu info@luksa.lt.
Garantija
  • Garantijos galiojimo terminas pradedamas skaičiuoti nuo prekių perdavimo pirkėjui dienos.
  • Garantija suteikiama tik pateikus prekės įsigijimą patvirtinantį dokumentą.
  • Garantija taikoma 24 mėn. nuo prekės įsigijimo dienos. Ji apima tik prekių kokybės trūkumus, atsiradusius dėl gamintojo kaltės.
  • Natūralus prekės nusidėvėjimas ar jos savybių pasikeitimas nėra laikomas kokybės trūkumu. Tai apima, bet neapsiriboja: audinio ar užpildo dėvėjimosi pakitimus, medžiagų spalvos ar tekstūros pokyčius.
  • Garantija netaikoma, jei prekė buvo mechaniškai pažeista, netinkamai eksploatuojama, apkrauta per didele apkrova, surinkta ar remontuota nesilaikant rekomendacijų. Taip pat, jei buvo naudojami netinkami valikliai, ekstremalios oro sąlygos ar kitos priežastys, dėl kurių atsirado defektai, nesusiję su gamybos broku.
  • Garantija netaikoma tam tikriems elementams, tokiems kaip: stiklo stalviršiai, silikono kojelės, pagalvėlės (sėdimosios ir nugarinės), paminkštinimai ir jų užpildai.
  • Impregnuoti baldų audiniai yra atsparūs lengvai drėgmei, tačiau spalvos blukimas iki 10 % per metus garantijos laikotarpiu yra natūralus procesas. Jie turi būti prižiūrimi pagal rekomendacijas.
  • Tam tikri natūralūs naudojimo požymiai nelaikomi defektais, pavyzdžiui: audinio raukšlėjimasis, sėdimosios dalies išsisėdėjimas, audinio pasitampymas ar pablukimas nuo saulės spindulių.
  • Baldus prieš sandėliavimą žiemos sezonui būtina kruopščiai išvalyti, pašalinti maisto likučius, nuskalauti valymo priemones, gerai išdžiovinti ir laikyti vėdinamoje patalpoje.
  • Tikmedžio stalviršiai ir detalės yra alyvuojamos, todėl laikui bėgant natūraliai įgauna pilkšvą atspalvį. Ant jų gali likti vyno, kavos, riebalų ar kitos dėmės, kurios pašalinamos specialiais valikliais, švelniai nušlifuojant ir pakartotinai alyvuojant paviršių.
  • Pardavėjo suteikiama garantija neapriboja ir nevaržo pirkėjo (vartotojo) teisių, kurios nustatytos teisės aktuose įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą.
  • Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.
  • Pirkėjas taip pat gali pateikti prašymus ar skundus per elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformą: http://ec.europa.eu/odr/.